Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Butik (butik_at_astercity.net)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 13:04:49 MET

>Zastanawiam się nad kupnem monitora 17". Ostatnio duzo się naczytałem na
>grupie o drucikach widocznych w kineskopie Trinitron. Nawet sprzedawca w
>MediaMarkt porównując LG Flatron oraz Sony i (chyba) Magi odradzał dwa
>ostatnie ze względu na te "druciki".
>Ja w zwiazku z tym też od razu przestałem się interesować wszystkim co ma
>nadruk "Trinitron".
>
>Czy w takim razie dyskwalifikujemy Trinitrona, czy może przesadzam?
>Proszę o opinie.

Przesadzasz.

Ja miałem dokładnie ten sam problem jakies 2 miechy temu i też tu rzuciłem
hasło o paskach. Miałem dość duży odzew skłaniający mnie do przyzwyczajenia
się do pasków ale jednocześnie posiadania zajebiście ostrego, kontrastowego
i ślicznie kolorowego obrazu.

I powiem Ci tak: nie wyobrażam sobie już pracy z ekranem innym niż *tron.

Kupiłem monitor iiYama A901HT Vision Master Pro 450. Monitorek 19" z ekranem
Mitsubishi Diamondtron. Paski rzeczywiście są (w przypadku 19stki dwa) ale
tak cieniutkie, że przy koncentrowaniu się na treści ekranu ich nie widać.
Natomiast po dwumiesięcznej prace nie widzę ich już w ogóle. Ponieważ w
PageMakerze skłądam książki to czasem nawet używam ich jako sprzętowe
prowadnice ;-)).

W każdym razie paski są, na początku będziesz je czasami widział, później
już w cale. Natomiast obraz czały czas będziesz miał zajebiście
pięknościowościowy ;-)

Pozdrówka

Butik