Logitech i sieć dystrybucji-czyli zaczynam się wnerwiać

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 13:39:05 MET

Czy na takim zadupiu jakim jest Polska - można dostać Logitech cordless
deskopt Pro?
Pytałem w gdańskim przedstawicielstwie Tornado - nie ma i nie wiadomo kiedy
będzie(mieli dotychczas 4 sztuki).
Sklep intenetowy logitecha - tylko US - w liście krajów obsługiwanych przez
sieć dystrybucyjną znalazłem Grenlandie, Zimbabwe(czy coś takiego) - a
zgadnijcie jakiego kraju nie znalazłem....
Może ktoś zna w Polsce jakiś sklep lub gdziekolwiek w europie skąd można by
to cudo ściągnąć do Gdańska(taa ja wiem to baaardzo daleko..)

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<rot_at_poczta.onet.pl>