Re: WinOnCD ver3.6

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 10:05:46 MET

>PIO3.
>cd-copy.
>

>U mnie w Win 98 dziala ok, tyle tylko, ze nagrywarka jest HP 7200 -
>przyczyny wiec radze szukac po stronie sprzetowej - moze jakies nowe stery ?

Miałem własnie podobny problem. Nagrywarka też HP7200. W Win95
wszystko działa OK, w Win98 po uruchomieniu programu do nagrywania
(WinOnCD, Easy CD Creator i chyba także Nero - nie pamiętam)- zwis
komputera. Natomiast w Win98SE wszystko już działało dobrze.
Z tego wynika, że jednak wina leżała po stronie Windows-a.