Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: A.C. (ac__at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 09:59:50 MET

On Tue, 28 Dec 1999 19:15:31 GMT, "Tomash" <tomash_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam grupowiczów
>Zastanawiam się nad kupnem monitora 17". Ostatnio duzo się naczytałem na
>grupie o drucikach widocznych w kineskopie Trinitron. Nawet sprzedawca w
>MediaMarkt porównując LG Flatron oraz Sony i (chyba) Magi odradzał dwa
>ostatnie ze względu na te "druciki".

A co mu zlego uczynily te dwa druciki? Zadusily niczym garota
tesciowa?

>Ja w zwiazku z tym też od razu przestałem się interesować wszystkim co ma
>nadruk "Trinitron".
>
>Czy w takim razie dyskwalifikujemy Trinitrona, czy może przesadzam?

Przesadzasz, w wypadku monitora 15" jest jes to jeden cienki drucik, a
przy monitorach 17 i wiecej cali 2 druciki w poprzek ekranu.

Co do innych monitorow to Flatrony czesto maja slabo zbieznosc
kolorow, ktora bedzie Ci duzo bardziej przeszkadzac niz dwa
niezauwazalne druty. Gdybys zdecydowal sie na Flatrona sprawdz
dokladnie programem Nokii zbieznosc kolorow w egzemplarzu jaki
kupujesz.

Pozdrawiam

A.C.