Re: WinOnCD ver3.6

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 20:10:26 MET

Użytkownik Wojtek <rzutnik_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Miałem własnie podobny problem. Nagrywarka też HP7200. W Win95
> wszystko działa OK, w Win98 po uruchomieniu programu do nagrywania
> (WinOnCD, Easy CD Creator i chyba także Nero - nie pamiętam)- zwis
> komputera. Natomiast w Win98SE wszystko już działało dobrze.
> Z tego wynika, że jednak wina leżała po stronie Windows-a.

Niekoniecznie. Jakiś głupi program mógł ci w tzw. międzyczasie podmienić
sterowniki. Miałem coś takiego z Outlookiem: wszystko działało, Outlook się
wywalał. Czyja wina? Outlooka? Okazało się, że nie! Jakaś durna aplikacja
wrzuciła mi do katalogu Windows swoją zabytkową wersję winsocka (oczywiście
dobra była w katalogu Windows\System). Wszystko inne (chyba) używało tego w
katalogu Windows\System i działało OK. Outlook się wykrzaczał (a konkretnie
wykrzaczał eksplodera) i nie był w stanie zobaczyć sieci.