Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002

Autor: Sebbie1o1 (sebbie_at_plsocseks.org)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 23:32:31 MET

> ciesze sie, ze wiekszosc na tej liscie przyjmuje oczywisty fakt, o tym, ze
> mamy jeszcze ponad rok do III tysiaclecia. Ale zaczynam tez odejrzewac, ze
> expert, chce tylko prowokowac dyskusje a dawno juz wie jaka jest prawda. A
> jezeli tak nie jest to moge expertowi powiedziec, ze czasami najwiekszym
> szczesciem dla czlowieka jest to, ze nie wie on o tym, ze jest
> nieszczesliwy.

wiesz... niektorzy tak bardzo pragna aby ktos ich zauwazal, ze potrafia
glosic nawet wbrew sobie pewne poglady, byle by bylo kontrowersyjne... tak
aby ktos sie im sprzeciwil, taki jest tez expert, byl juz chyba na kazdej
grupie dyskusyjnej i na kazdej zostal ostro skrytykowany.....

no ale mniejsza z tym

z mojej strony expercio moze dostac jedynie *plonk*'a, to i tak zawiele jak
dla niego

pozdroofka

--
               Sebbie1o1