Re: pomocy ....

Autor: Piotr Murawski (murawski_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 14:06:33 MET

Zbigniew Cofala wrote:

> Oj mają, mają. Tak to jest sprytnie skręcone, żeby wzajemne
> oddziaływania żył się niwelowały. Co prawda na krótkich odległościach

Nie wiedzialem ze kolor kabla ma wplyw na zaklocenia.
Ale coz, czlowiek uczy sie cale zycie.

A wiesz mam taki kabel w ktorym biale zyly maja kolorwe paski (w kolorze
takim z jakim sa skrecone), to on jest lepszy czy gorszy od tego gdzie
jest cala biala?

Niedawno polozyli mi korespondencje 25parowym przewodem kat5 ale on te
zyly mial w calkiem innych kolorach, wiesz tam w ogole nie ma bialych
przewodow tylko jakies wielokolorowe prazkowane... To pewnie mnie
skubancy oszukali i ten kabel to lipa i zadnej kategori nie trzyma.

Piotr Murawski