Re: twardy dysk - problem

Autor: hackers (penmar_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 14:08:17 MET

Witam PENMAR z tej strony.
Ja tez mam Seagate'a 8.6GB i pod win 98 wydanie pierwsze kompletnie sie
rozpiepsza a po zainstalowaniu win 98 wydanie drugie chodzi jak burza.
wczesniej mialem procka podkreconego z 266 i 66mhz na 333 i 83 mhz i
chodzilo normalnie dopiero jak zainstalowalem win98 wydanie drugie.
penmar_at_kki.net.pl

Użytkownik MySZ <mysz_at_szczecin.multinet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:848gvo$20l$1_at_sunsite.icm.edu.pl...