Re: pomocy ....

Autor: Sławomir Januszkiewicz (nuter_at_crocom.com.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 21:06:40 MET

Piotr Murawski wrote:

> Nie wiedzialem ze kolor kabla ma wplyw na zaklocenia.
> Ale coz, czlowiek uczy sie cale zycie.
>
> A wiesz mam taki kabel w ktorym biale zyly maja kolorwe paski (w kolorze
> takim z jakim sa skrecone), to on jest lepszy czy gorszy od tego gdzie
> jest cala biala?
>
> Niedawno polozyli mi korespondencje 25parowym przewodem kat5 ale on te
> zyly mial w calkiem innych kolorach, wiesz tam w ogole nie ma bialych
> przewodow tylko jakies wielokolorowe prazkowane... To pewnie mnie
> skubancy oszukali i ten kabel to lipa i zadnej kategori nie trzyma.
>
> Piotr Murawski

> [...]

Ło, Dżezu - przeca chodzi tylko ło coby TX było jedną parą, a RX wtórą -
a nie po jednym druciku z par różnych.
25 parowiec miał zapewna te 4 parki a oprócz tego kupę innych.
Jak kto zainteresowany to mu rozpiskę 25-parowca wyślę.

--
 Y2K, W2K, O2K - kurcze, wkoło same problemy.
  Nuter zwany Nutrem  e-mail: nuter_at_crocom.com.pl