Odp: Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: Radoslaw Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 13:01:55 MET

> Watek nie dotyczyl kwestii cen, a wydajnosci procesorow.
Moj poprzedni post znalazl sie tu przez przypadek, Outlook odroznil mi re od
odp i stad mam rozbicie watku na dwa fronty- ten i re AMD....

 Czy jestem jak to
> nazywasz "bogatym kolega"? Nie sadze - nie kupuje rzeczy drogich, a takie,
> ktore wg. mnie sa najbardziej oplacalne z _mojego_ punktu widzenia. Na
> pytanie, co wolalbym kupic, odpowiem tak - Celerona z V3 lub TNT2.
> Dlaczego? Popatrz na ceny:
> Celeron 400 - 450zl lub 400 bez przelotki
> plyta np. BH6 rev. 1.1 - 590zl (inna sprawa, ze drogo - rok temu swoja
> kupilem za 420)
>
> K6-3 400 - 400zl
> Asus P5A - 570zl.
No coz po co mi P5A skoro, za ca 350 kupuje dobra plyte GigaByte, nie biore
tez k6-III za 400 lecz k6-2 450 za 300 zl. I zamiast 70 zl masz oszczednosc
rzedu 400 zl. Moglem policzyc nawet 200 zl za plyte, ale chcialem markowa
plyte wiec wezme drozsza (nie zapominaj ze w SS7 nie ma takiej roznicy
jakosciowej miedzy poszczegolnymi plytami i dlatego bez wahania nazwalem
plyte za 350 zl markowa). Za zaoszczedzone pieniadze biore albo TnT2 Ultra,
albo V3 3500, a ty musisz sie zadowolic V3 2000. Jak jeszcze dostane 100 zl
to nie oszczedzam i do zestawu dokupuje GeForce. I kto bedzie mial szybciej,
ja nadal utrzymuje, ze moj zestaw bedzie szybszy.

> W chwili obecnej nie kupilbym Athlona. Procesor moze jest nienajgorszy,
> ale nie przekonuja mnie dostepne na rynku plyty pod niego. Gdybym musial
> teraz kupowac, to bez wahania wzialbym P3. Konstrukcja moze nie
> najszybsza, ale za to sprawdzona.

Tylko sie przyzwyczaj do dwukrotnego wlaczania kompa za kazdym razem;))) Nie
wspominam juz o 49 innych odkrytych bledach:)))
pozdrawiam
R.T.