Re: Problemy z Fickiem

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 12:57:50 MET

>Konfigurowalem ostatnio kompa na plycie Ficka. Po wylaczeniu zasilania
>wyskakuje blad CMOS checksum error, a wszystkie zmiany w biosie nie sa
>pamietane, oprócz daty i czasu, który jest aktualny (wiec nie wyglada to na
>hardwerowy reset). Co moze byc przyczyna? Czyzby plyta byla walnieta?

Ha! Ha! Ha! Czyzby 503A?
Jesli tak, to prawdopodobnie masz BIOS w wersji 410. Zmien na nowszy.
Powinno pomoc (mojej plycie pomoglo).
Rzuc okiem na FAQ-i FIC-a dotyczace tej plyty.

>Slyszalem ze plyty te nie chca za bardzo chodzic z prockami AMD, a taki
>wlasnie byl zamontowany.

Znany mi komputer z K6-266 na 503+ chodzi od roku bezproblemowo.

> Co wogóle sadzicie o plytach FIC ??

Mam mieszane uczucia. Moja poprzednia plyta SOYO 5BT5 (TX) tak mi nie
podpadla - dopiero, gdy podlaczylem do niej dysk 13GB i kontroler SCSI
DC395U z nagrywarka.

BBG