Re: Odp: Kabel szeregowy do połączenia dwóch komputerów- Pilne

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 11:49:12 MET

Dlugosc kabla max to 17 m (powod: pojemnosc -> nachyleni zboczy).
Z tego 1+1 m odlicza sie na "wewnatrz obudowy". Zostaje 15 m.
Transmisja wolna az do bolu - ale do np. gierek wystarcza.
Windows'y blednie szczekaja "brak polaczenia" jezeli nie zalogujesz
sie z haslem z obu stron - taka ich uroda (ja mam TweakUI ktory
loguje automatycznie zeby nie straszyc domownikow calym tym
cyrkiem z autoryzacja). Stacilem z tego powodu kiedys caly
niemal dzien szukajac gdzie jest niedolutowany pin :)

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin