!!!BAD sectors w Caviarze

Autor: Cezary (cezary14_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 11:45:17 MET

Witam !

Mam problem z dyskiem WDAC31200 (Caviar 1,2GB) , od kilku tygodni mam troche
uszkodzonych sektorow w srodku dysku i na koncu(lacznie 10MB). Formatowanie
nie pomoglo rowniez pod Linuxem , Norton Utilities tez nie. W pewnej ksiazce
natknalem sie , ze moze pomoc w takiej sytacji program "hdscrub.com"(program
jest bardzo stary). Tylko gdzie go znalezc (wyszukiwarki Internetowe nie
pomogly)? Moze znacie inne programy do tego celu.
Przyokazji jak działa Low Format z Biosu (Award) , czy uzyc go w
ostatecznosci , slyszalem ze potrafi uszkodzic dysk.

POMOZCIE
cezary14_at_kki.net.pl