Odp: Odp: Kabel szeregowy do połączenia dwóch komputerów- Pilne

Autor: aha (adhara_at_polobox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 10:39:01 MET

Użytkownik Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:84a4j8$8t3$6_at_zeus.man.szczecin.pl...

> Windows'y blednie szczekaja "brak polaczenia" jezeli nie zalogujesz
> sie z haslem z obu stron - taka ich uroda (ja mam TweakUI ktory
> loguje automatycznie zeby nie straszyc domownikow calym tym
> cyrkiem z autoryzacja). Stacilem z tego powodu kiedys caly
> niemal dzien szukajac gdzie jest niedolutowany pin :)

Duuza prośba - rozwin ten temat ze szczekaniem, bo chyba niedlugo sam
zaczne. Ten dzien mam juz za soba (ten z pinami). Kabel mam okolo 3m i jest
ok bo Dosowe programy chodza. Zalezy mi na kopiowaniu malych plikow od czasu
do czasu. Karta sieciowa odpada bo nie mam juz miejsca w komputerze a i
funduszy szkoda.
Pozdrawiam i zycze Szczesliwego Nowego Roku.

Adam H.