Re: Nagrywanie CD to CD

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 00:39:18 MET

On Mon, 27 Dec 1999 16:50:22 +0100, AdamK <adamk3_at_promail.pl> wrote:

> Czesc
>Zakupilem nagrywarke TEAC 6x na SCSI mam do tego
>CD-ROM Philips 32x
>Twardy dysk jest na oddzielnej tasiemce na master,
>CD-ROM na oddzielnej tasiemce na master
>no i nagrywarka podpieta do kontrolera SCSI Adaptec 2904CD
>Problem polega na tym ze nie moge przegrac plytki bezposrednio z
>Cdromu Phlipsa na nagrywarke.
>Zanjomy mowi ze to dlatego ze CD-ROM nie jest SCSI.
>
>Probowalem przegrywac programami:
>WinOnCD 3.6
>Adaptec Easy CD-Pro 95
> [...]

Powodow moze byc 101.
Nie napisales co to znaczy ze nie mozesz przegrac.
Nawet nie mozesz zaczac procesu przegrywania czy kopie sie cos podczas
niego i plyta do smieci ?
Mialem kiedys CDrom IDE i nagrywarkie SCSI i spokojnie moglem kopiowac
CD2CD.
Moze ten CDrom nie obsluguje czytania RAW sectors ? A Ty wlasnie
probujesz cos takiego robic ?
W winoncd dziala na pewno IDE ze SCSI.

Mozliwe ze trzeba zrobic upgrade SCSI ASPI, pamietam ze jak mialem
kiedys nagrywarke IDE, to do niej bylo dolaczone ASPI ktore udawalo ze
jest ona SCSI ;)).

pzdr,
Dentarg

--