Re: nagrywarki CD

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 00:39:23 MET

On Mon, 27 Dec 1999 17:25:08 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Jasne ... a znasz kogos komu padla nagrywarka LG ?
A ile one sa na rynku ?? 3 miesiace ??
Pogadamy za pol roku, znam kilka osob ktorym cdromy LG dosc szybko
padly, i slyszalem tez ze 40x rozsadzaja plyty .... ciekawe jakie
niespodzianki kryje nagrywarka ??

>Zapytalem sie o Philipsa powiedzieli, ze jest kupe reklamacji, z LG
>zadnej wiec wzialem LG. Gdyby powiedzieli, ze z LG tez jest cos nie
>tak to bym wzial Yamahe. Tu nie chodzilo o to ze mnie namowili na
>kupno nagrywarki. I tak bym kupil nagrywarke to byla tylko kwestia ktora.
Tyle ze Philipsy sprzedaja sie na setki, a LG na sztuki ;))).
A po za tym Philipsy sa na rynku ze 3 moze 4 lata, a nagrywarki LG
ostatnio sie pojawily. Oczywiscie Philips to shit, nie przecze ;))).

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/