Re: Jaka nagrywarka ???

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 00:39:24 MET

On Mon, 27 Dec 1999 17:25:10 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Nie jestem tylko pewien czy wszystkie modele ale wiekszosc
>jest na Pilipsie. Chyba nie myslisz, ze wkladaja tam optyke Yamahy
>lub jakies innej lepszej firmy i nagrywarka kosztuje 500-600 zl ?

Myslisz ze tylko Philips i Yamaha robia optyke do nagrywarek ?
Z tego co pomiatam w Mitsumi byla ich wlasna optyka, w cdromach i
nagrywarkach ... wszystkie firmy ktore robia nagrywarki od 2 lat
uzywaja cudzej optyki, a Mutsumi robi nagrywarki co najmniej 4 czy 5
lat, i chyba od poczatku do konca robie je sami. Chyba ze modele 4x
maja inna optyke, ja widzialem tylko 2x i z Philipsem to lezaly chyba
tylko na 1 polce w sklepie.

pzdr,
Dentarg

--