Re: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 16:03:55 MET

> Wszędzie może się taki PRZYPADEK zdażyć (o ile jest to przypadek).

Moge przytoczyc inny PRZYPADEK. W 93 Optimus sprzedal mojemeu znajomemu
komputers 486 SX 25. Byl to..IBM PS/2. Wlaczal sie jak chcial, modem
dzialal, ale nie odbieral faxow, pamieci byly dlugie (wtedy nienane),
Obudowa typu slim - bez mozliwosci rozszerzenia. Mysz dzialala, jak po
uruchomieniu wszlo sie do BIOSU i wpisalo adresy i przerwania dla portow
szeregowych. Serwisant z Optimusa, sprowadzony do myszy siedzial 8 (osiem)
godzin i nic nie zrobil. Po tygodniu cos sie zepsulo w zasilaczu i trzbo
bylo pukac komputer z prawej strony, aby zaskoczyl. Zdenerwowany tymi i
innymi usterkami znajomy oddal go w koncu, zostawiajac sobie twardy dysk - z
oprogramowaniem i danymi. Niestety, w trakcie wymontowywania upadl on
"fachowcom" z Optimusa, ale nie podzielili sie tym faktem z nabywca dysku -
a dysk mial odgieta czesc obudowy przy wtyczce zasilajacej i calkowicie
strzaskana wtyczke - zstal tyklo kawalek plastiku kolo wewnetrznego kolka.
Dlugo niechcieli mu uznac reklamacji, bo dysk przezyl dwa miesiace, potem
badow bylo wiecej niz danych.

Za pieniadze odzyskane z Optimusa kupil 486 DX33MHz w obudowie Big Tower w
Wobisie.

Koleny przyklad - dziewczyna kupuje komputer w Optimusie, jest zaplombowany.
Po pol roku postanawia dokupic modem, tez w Optimusie. Zawozi komputer do
serwisu, tam wkladaja modem i biora 50 zl za wykonanie uslugi. Zabiera
komputer do domu, chce pobuszowac po Internecie i co widzi po wlaczeniu ?
Znaleziono nowy sprzęt, dajsterownik.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310