Re: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Robert Kozicki (rkozicki_at_ariadna.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 17:43:35 MET

o skusiłeś :)

1. Jak dotąd TYLKO OPTIMUS sprzedawał serwery i stacje graficzne bez cache
na płycie (486 i Pentium) mówiąc że komputery mają dużo RAM więc cache nie
trzeba (geniusz jakiś powinien to rozpropagować jakież oszczędności by
były).
2. Jak mastah z Optimusa (szef oddziału na miasto wojewódzkie, CNE itd)
instalował novella to zapomniał podać hasła admina do sieci w firmie gdzie
to robił a później wogóle zapomniał hasła admina i przeinstalował novella
kasując oczywiście wszystkie zbiory użytkowników (był wielce zdziwiony
sytuacją - księgowa w tej firmie bardziej).
3. Plombują komputery (proponuje plombować banknoty jak się Im płaci -
pomysł podobnie poroniony).
4. Sprzedawcy nie znają się na niczym (bredzą przy odpowiedzi na podstawowe
pytania)
5. 2 drukarki atramentowe oddane do serwisu pojechały w końcu aż do Nowego
Sącza i wróciły po kilku tygodniach z opisem "nie da się zreperować. Jeżeli
jest na gwarancji wydać nowe, jak nie to oddać te". Uniwersalny serwis
przepraszał że naprawił tylko jedną od ręki bo drugą zrobią dopiero jutro bo
już po 17:00.
6. Ceny... przemilczę.
7. Pewien przedstawiciel często do mnie wydzwania jak ma kłopoty z novelami
klientów (ma 3 CNE i kliku CNA na stanie)

resztę udało mi się już zapomnieć - mam nadzieje że i to zapomnę bo mnie
takie firmy męczą.

Robert Kozicki
rkozicki_at_ariadna.pl