Odp: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 11:36:50 MET

> Koleny przyklad - dziewczyna kupuje komputer w Optimusie, jest
zaplombowany.
> Po pol roku postanawia dokupic modem, tez w Optimusie. Zawozi komputer do
> serwisu, tam wkladaja modem i biora 50 zl za wykonanie uslugi. Zabiera
> komputer do domu, chce pobuszowac po Internecie i co widzi po wlaczeniu ?
> Znaleziono nowy sprzęt, dajsterownik.
>

> Pozdrowienia
> Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
> Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
> ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310
Yo!
No nie, to juz straszne skurwysynstwo, ja nie mialem z ta firma /optimus/
do czynienia, ale ze robi takie numery?
A dla ludzi którzy nie znaja sie na komputerach i odbieraja ta firme przez
pryzmat reklam i wizerunku w mediach jest to najlepsza firma komputerowa
w Polsce, niestety.
Jak to napisali kiedys w Enterze: "male jest piekne" w odniesieniu do firm
komputerowych i jest to prawda. Mala firma ma mniej klientów i musi/powinna
bardziej o nich dbac, a duzy moloch dostanie zamówienie z instytucji
panstwowej, duzej firmy i wszystkich innych klientów moze miec gdzies,
i widocznie ma...

Kosiarz

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl