Odp: Nagrywanie CD to CD

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 21:04:31 MET

Użytkownik AdamK <adamk3_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38678ABE.F22F04_at_promail.pl...

> Twardy dysk jest na oddzielnej tasiemce na master,
> CD-ROM na oddzielnej tasiemce na master
> no i nagrywarka podpieta do kontrolera SCSI Adaptec 2904CD
> Problem polega na tym ze nie moge przegrac plytki bezposrednio z
> Cdromu Phlipsa na nagrywarke.
> Zanjomy mowi ze to dlatego ze CD-ROM nie jest SCSI.

pierdoly mowia to nie jest tego wina ja tez nie mam scsi cd i pale 1:1
sprawdz najpier czy nie masz jakie problemow ze sterownikami
sprawdz czy da sie przegrac w mniejszej predkosc ( np u mnie audio nie da
sie wpalic szybciej niz x4 a wynika to z tego ze moj cd x24 czyta audio
tylko z predkoscia x5 )

a i cwicz to na symylacji zapisu szkoda plytek

jak to nie pomoze to napisz na bartek_at_coig.katowice.pl

Bart