Odp: Yamaha

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 21:05:28 MET

Witam !!!

Co do renomy Yamahy jako lidera technologi zapisywania na CD nie trzeba
chyba mowic. Szczerze przyznam, ze nie slyszalem zeby te nagrywarki lecialy,
w ogroznieniu od np HP. Po drugie kupujac Yamaha masz 100% pewnosci ze kazdy
program ja obsluzy. Po trzecie nie kupuj nagrywarki IDE. To chlam. Z drugiej
strony jak kupisz nagrywarke SCSI i masz dysk IDE to i tak niewiele zrobisz
na kompie podczas wypalania, ale jest duzo wieksza stabilnosc, natomiast
SCSI dysk + SCSI nagrywara to cud miod orzeszki, mozna robic wszystko co sie
chce :^)

Co do specyfikacji 6/4/16 nic nie moge wiecej powiedziec, nie widzialem na
oczy, natomiast starsza siostra 4/4/16 sprawowala sie u mnie bardzo dobrze.
8/4/24 na SCSI to jest cos wspanialego, szybki dysk SCSI i jade na 8x
normalnie, podkreslam, normalnie pracujac.

Pozdr

PIES

Użytkownik dw <zonkis_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:846cnm$cet$1_at_helios.man.lublin.pl...