Re: Celeron 300 A - problem

Autor: MySZ (mysz_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 20:58:05 MET

> dyski (może tu tkwi problem) Seagate 1,28 i 1,7 GB
>
> Próbowałem podkręcić na 375 MHz - chodzi stabilnie, ale po jednym
dniu
> miałem ponad 100 KB w bad sectorach na obu dyskach, nawet jak
ustawiłem
> PIO4.

dyski raczej nie sa przyczyna zwisu po chwili grania...ale na szynie 83
seagate'y beda nawalac - wtedy sa traktowane czestotliwoscia 41mhz, a
one tego nie wytrzymaja (inne dyski raczej pojda) przy szynie 100 na
dyski idzie 33mhz, i jest ok

co do zwisow - zapewnij lepsze chlodzenie - napiecie 2,2 lub 2,4 niezle
odbija sie na procu...pamietaj, ze za duze napiecie tez bedzie
powodowalo wiechy...

--
MySZ