Celeron 300 A - problem

Autor: kuźnia (info_at_kuznia-narzedzia.com.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 09:07:28 MET

Witam

Mam problem z podkręceniem Celerona 300 A na 450.
Na napięciu 2,0 V zawiesza się po kilku minutach pracy w Win
Na 2,2 lub 2,4 V w Windows chodzi bez zarzutu, próbowałem uruchamiać
benchmarki, pracować w StarOffice (pakiet biurowy), puszczać Scandiska,
itp. - pracował przez kilka godzin bez zwisów. Temperatura proca - max 33
stopnie. Postanowiłem puścić sobie jakąś grę i tu qpa - zwis po
kilku(nastu) minutach grania. Wyłączyłem kompa żeby wystygł, puściłem znowu,
i znów to samo - wszystkie programy chodzą, gry (a sprawdzałem kilka
różnych) wiszą po paru minutach grania. Czyżby mój procesor nie lubił gier?

Konfiguracja:
proc 300 A Costa Rica
płyta Asus P2B-B
pamięć 64 MB PC100
dyski (może tu tkwi problem) Seagate 1,28 i 1,7 GB

Próbowałem podkręcić na 375 MHz - chodzi stabilnie, ale po jednym dniu
miałem ponad 100 KB w bad sectorach na obu dyskach, nawet jak ustawiłem
PIO4.