Re: pomocy ....

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 18:05:38 MET

1. Sprawdz czy swieca sie kontrolki Link na kartach i koncentratorze.
2. Czy w Panel Sterowanoa /System/Menedzer urzadzen nie ma jakichs
wykrzyknikow przy kartach sieciowych
3. Panel Sterowania/Siec wlaczyc usluge udostepnianie plikow
4. J.w. sprawdz czy karty sieciowe nie wystepuja jako wiecej niz jedna
5. J.w. Klient Mocrosoft Windows, Protokoly:
        - IPX niezbedny
        - TCP (jezeli Q3 to nalezy kazdemu kompowi nadac adres IP w
konfiguracji sieci: 10.0.0.1, 10.0.0.2 itp)
        - NetBui

Powodzenia
Tom

Baaq napisał(a) w wiadomości: <847vga$116$1_at_druid.ceti.com.pl>...
>Witam. Mam problem z siecia. Jest HUB 3Com Etherlink 10BT , jak juz kiedys
>pisalem , narazie 2 kompy i problem. Co trzeba zrobic aby karta dzialala ?
>Sa zainstalowane karty (3Com EthelLink III) , protokoly TCP , IPX, oba
razem
>.
>i nic nie dziala , w Otoczeniu Sieciowym nie mam mnie , czasem jestem.
Jeste