Re: pomocy ....

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 18:09:57 MET

Jeszcze jedno.

Jak dlugie sa kable? (max 90m)
Skrętka czy koncentryk? (koncentryk do 180m)
Jaka kolejnosc przewodow w skretce? (patrzac na blaszki kablem do dolu)
Powinno byc (dla przewodow o dlugosci pow 10m musi tak byc):
1. bialo pomaranczowy
2. pomaranczowy
3. bialo zielony
4. niebieski
5. bialoniebieski
6. zielony
7. bialobrazowy
8. brazowy

Jak Ci sie uda napisz!
Tom

Baaq napisał(a) w wiadomości: <847vga$116$1_at_druid.ceti.com.pl>...
>Witam. Mam problem z siecia. Jest HUB 3Com Etherlink 10BT , jak juz kiedys
>pisalem , narazie 2 kompy i problem. Co trzeba zrobic aby karta dzialala ?
>Sa zainstalowane karty (3Com EthelLink III) , protokoly TCP , IPX, oba
razem
>.
>i nic nie dziala , w Otoczeniu Sieciowym nie mam mnie , czasem jestem.
Jeste