pomocy ....

Autor: Baaq (baaq_at_czasnaeb.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 17:06:59 MET

Witam. Mam problem z siecia. Jest HUB 3Com Etherlink 10BT , jak juz kiedys
pisalem , narazie 2 kompy i problem. Co trzeba zrobic aby karta dzialala ?
Sa zainstalowane karty (3Com EthelLink III) , protokoly TCP , IPX, oba razem
..
i nic nie dziala , w Otoczeniu Sieciowym nie mam mnie , czasem jestem. Jeste
m zdesperowany..
Jestem poczatkujacy w tej dziedzinie :-) , nie mam zielonego pijecia co i ja
k zrobic.

Prosze aby ktos krok po kroku opisal mi jak polaczyc dwa lub wiecej kompow ,
przy uzyciu kart
sieciowych i HUB-a , moze jest jakas strona na ten temat ?

Jestescie nasza ostatnia deska ratunku ......
Jesli nam sie nie uda polaczyc , to plany giercowania na czterech komputerac
h spelzna na niczym ...

Chcemy grac w Q3 i UT !!!