Re: HP - zaschniete cartridge

Autor: Looky (dlugosz_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 17:47:29 MET

Mam 600 i przez 3 miesiace nie drukowala (stala w szafie) po tym okresie
druknela pieknie (tusz byl juz wczesniej na wykonczeniu), qmpel kupil tusz
do Lexmarka nowy i 3 tygodnie zwracal go bo byl do bani. poprostu z tuszem
roznier bywa. Jezeli uzywales refila to prawdopodobnie to a jesli nie to
miales pecha.
DooMiniK napisał(a) w wiadomości: <38649b34$1_at_news.vogel.pl>...

>Użytkownik Slawek <domasz_at_priv4.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83ueai$6v0$1_at_sunsite.icm.edu.pl...