Re: pomocy !!!! - Riva TNT

Autor: Looky (dlugosz_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 17:47:32 MET

jezeli masz winde 95 to normalka - to badziewie nie radzi sobie z AGP - sa
dwa sposoby prosty i uparty : prosty - instalujesz Win98 i spoko, uparty :
instalujesz patche, USB support do w95 , patche to USB support a potem
patche do nowych sterownikow do patche wersja poprzednia :-) The choise is
yours :)
kjnh napisał(a) w wiadomości: <840e8p$c0t$1_at_korweta.task.gda.pl>...