Odp: HP - zaschniete cartridge

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 01:10:07 MET

Użytkownik Slawek <domasz_at_priv4.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:83ueai$6v0$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Czesc!!!
>
> Przez ok. 2 miesiace nie uzywalem drukarki HP 695C. Po tym okresie przestala
> drukowac. Prawdopodobnie zaschly dysze w cartridge'ach. Czy ktos wie jak je
> przywrocic do zycia?

Jeżeli nie wyciągałeś cartów - to koniec tuszu.
Możesz jeszcze wziąć na delikatną szmatkę
trochę spirytusu (aż się zaśliniłem ...) i przycisnąć
dysze do szmatki (nie pocieraj !). Jeżeli tusz jest -
na pewno zostawi ślady na szmatce.
Po skończeniu ze szmatki wycisnąć zawartość ...

--
DooMiniK