Odp: Drukarki HP

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 04:35:41 MET

Użytkownik Krzysztof Wasilewski <wasilew_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38675838.FCEE7B5A_at_poczta.onet.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów!
> Chciałbym kupić jakąś drukarkę atramentową HP. Mam w związku z tym kilka
> pytań:
> 1) Jaka jest różnica pomiędzy modelami: 710C, 815C, 880C i 895C?
Zbyt duża na jeden post
(np. są HP chodzące tylko pod Wingrozą ...)

> 2) Czy w drukarkach HP można jednocześnie włożyć cartridg kolorowy i
> czarny? Chodzi mi o to czy kolor czarny jest tworzony z mieszanki CMY
> czy z osobnego czarnego cartridga.
Drukarki HP mają (te lepsze oczywiście) CMYK
Kolory są w jednym zasobniku, czarny osobno.
Są też takie, wszystkie kolory są w osobnych

> 3) Jakie cartridge dostaję przy zakupie takiej drukarki gratis?
> Kolorowy, czarny, obydwa czy w ogóle nie ma żadnego?
Oba - komplet

--
DooMiniK