Re: Problem <szybkosc comp'a> {2}

Autor: Reggi (marekreinowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 10:29:09 MET

Po pierwsze NTG (pl.comp.grafika)
Po drugie 65 MB przy starcie???? To coś ty władował w tego kompa??? Moja
windoza (NT 4.0 Work.) zajmuje jakieś 39444 kB z groszami (w tej chwili), a
jest to system odrobinę większy od '98.

Nie trzeba od razu formatować. Zmień pod dosem nazwę z C:\windows na np.:
c:\szmelc, a następnie przeinstaluj system. Możesz się oczywiście bawić w
łatanie windoy, ale z dioświadczenia wiem, ze to zajmie więcej czasu, a
efekt i tak będzie gorszy.

>Zapewniam od razu, ze to nie zaden wirus czy cos w tym rodzaju!
Jedyne pewne stwierdzenie, może brzmieć "mama wirusa xxx". o tym że go nie
masz, nigdy nie będziesz wiedział na 100%. Zawsze może to być jakaś cholerna
nowinka, o której antywirusy nie mają zielonego pojęcia.

>Jednakze niedawno, gdy na HD-ku pojawilo sie ~100 potrzebnych programow
Nigdy nie instaluj czegoś, bo ładnie się nazywa. Ja mam stały pakiet
programów na komputerze. Może jestem w tej lepszej sytuacji, że obok stoi
szmelc, który dałem młodszemu bratu (P166MMX) i na niego wrzucam ew.
nowinki. W razie czego format c:, potem instal Windozy i gierek. Razem
godzinak i z głowy. Zresztą robi już to sobie sam. Co za czasy - ja w wieku
10 lat miałem marzenia o Atari 65, w wieku 15 lat dostałem to "cudo", a
PC-ta oglądałem poraz pierwszy parę lat później u kuzyna (boże, co za
maszyna:286, 4mb RAMu, 40 MB HD!!! - czy coś koło tego)

Pozdrówka

Marek REGGI  Reinowski
marekreinowski_at_poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://republika.pl/reggi
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl