Re: Siec POD WIN 98 - sprawny inaczej :-)

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 10:03:49 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:843bp5$ip7$13_at_druid.ceti.com.pl...
> sprawdzalem.
> Nie do konca - to kwestia zainstalowania seci na windzie wogole.
> To sie da jakostam poprwaic bo jak dlubalem to sie dodlubalem i startowala
> OK. A 3coma polecam nie tylko z tego powodu, bo na nim tez powyzsze
> wystepuje (mam 3c5x9b i 3c5x9tp i jeszcze jakies 3c-costam fasteth).
> Tia, czasem kolo 5x :-))

panowie (i panie)

jest takie magiczne gniazdko w prawie kazdym kompie
nazywa sie usb

1. kupuje sie specjalny kabel usb-link.
2. wtyka tu i tam.
3. w98 instaluje sobie driver z dyskietki ktora mu sie daje do pyska
4. kompy sie same konfiguruja
5. siec dziala
6. trwa to lacznie nie wiecej niz 5 minut