HP 7200+

Autor: MaRkY (MaRkY_at_p41.f96.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 11:39:42 MET

Dzień 22 Grudzień 1999 Środa Radoslaw Sokol -> All:

RS> Też tak miałem na nagrywarce z optyką Philipsa (2/2/6) -- RW
RS> nagrywała, R chrzaniła, najpierw przy nagrywaniu TOC, potem już od
RS> początku. Najczęstszym błędem był "Track following error". W końcu
RS> padła zupełnie.
RS> Jeżeli jest na gwarancji, radziłbym szybko ją oddawać. Jak nie, to
RS> albo poszukaj dobrego serwisu, albo raczej zbieraj powoli na jakiegoś
RS> Teaca albo Plextora :(

Rozebralem ja przeczyscilem i nic, rozebralem drugi raz na czesci pierwsze
dokladnie wyczyscilem i kupa, kase mam i sie zastanawiam nad zakupem Teaca. Czy
ten 58s 8/24 bedzie OK? Jak to jest z nagrywaniem 8x? Czy to dziala czy
traktowac jako gadzet bo np nie czytaja tego np niektore cdromy? Miedzy 56 i 58
jest niewielka roznica cenowa. Czy ktorys jest zauwazalnie lepszy?

--
/\/\arKy
mailto: marky_at_poczta.onet.pl