Re: Siec POD WIN 98

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 18:52:02 MET

> Jest to wina (najprawdopodobniej) tanich kart sieciowych.
> Ja mam Genius Lan Combo na koncentryku i winda startuje 20 sekund dluzej.
> Radze wymienic na karte 3Com tam nie ma takich niespodzianek -
sprawdzalem.

Nie do konca - to kwestia zainstalowania seci na windzie wogole.
To sie da jakostam poprwaic bo jak dlubalem to sie dodlubalem i startowala
OK. A 3coma polecam nie tylko z tego powodu, bo na nim tez powyzsze
wystepuje (mam 3c5x9b i 3c5x9tp i jeszcze jakies 3c-costam fasteth).

> PS: Tylko 3Com jest troche drozszy

Tia, czasem kolo 5x :-))