Re: Monitor czy karta?

Autor: Neas! (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 09:32:01 MET

> Zielona poswiata wyglada tak, ze w czasie gry, albo pracy pod wingroza
> wszystkie obrazki i literki(! - nie wszystko, tylko obrazki i czcionka)

A czy przypadkiem na monitorze, obok bądź w pobliżu nie postawiłeś głośników
(szczególnie basowych). Ostatnio na moniotorze postawiłem taki sobie
niewielki głośnik gdzieś 20x15 cm, wcale nie basowy tylko zwykły i właśnie
mogłem obserwować taką poświatę. Jeżeli Twój monitor ma wbudowane głośniki,
to może coś się zapsuło z "izolacją" czy coś takiego. To może być przyczyna
Twojego problemu.

Neas!