Monitor czy karta?

Autor: Stanley (nataliep_at_free.com.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 00:27:08 MET

mam pewne pytanie
Nie mam pojecia, dlaczego co jakis czas robi mi sie zielona poswiata na
monitorku.
aha, bylbym zapomnial:
mam monitor Highscreen (z vobisu of coz), karte graf. AGP ATI (Rage
costam...) i voodoo2
Zielona poswiata wyglada tak, ze w czasie gry, albo pracy pod wingroza
wszystkie obrazki i literki(! - nie wszystko, tylko obrazki i czcionka) maja
krotka, zielona, zanikajaca poswiate. Czasem to znika po 5 sekundach,
czasami po 10 minutach, albo i dluzej. Reset nic nie pomaga - przy
bootowaniu tez jest poswiata literek. 'Odpoczywanie' monitora tez nic nie
daje - nawet jak go wylacze na dluzszy czas, po chwili moze sie pojawic
poswiata. Wiec to chyba cos z karta, tylko co???? A moze z dopalaczem?

Ostatnio coraz czesciej sie to pojawia!!!

Czekam!

Ufoludek (joke;)

--
STANLEY