Re: Monitor czy karta?

Autor: Stanley (nataliep_at_free.com.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 19:18:06 MET

> A czy przypadkiem na monitorze, obok bądź w pobliżu nie postawiłeś
głośników
> (szczególnie basowych). Ostatnio na moniotorze postawiłem taki sobie
> niewielki głośnik gdzieś 20x15 cm, wcale nie basowy tylko zwykły i właśnie
> mogłem obserwować taką poświatę. Jeżeli Twój monitor ma wbudowane
głośniki,
> to może coś się zapsuło z "izolacją" czy coś takiego. To może być
przyczyna
> Twojego problemu.
>
> Neas!

HMM, postawilem. A raczej vobis mi postawil. Monitor ma wbudowane glosniczki
4 W, ale to chyba troche bez sensu - robia takie monitory, wiedzac ze cala
ta 'izalacja' moze sie uszkodzic???

Poza tym kiedys staly dosyc mocne glosniki obok monitorka i bylo w miare ok,
nie bylo tego problemu:((

...Mowisz wiec, ze najlepszym wyjsciem byloby kupienie nowego monitora..?

--
STANLEY