Re: matrox g400 i turbogl v1

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 09:07:19 MET

In article <83tei9$q1o$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>,
wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl says...
> Masz moze rowniez Voodoo I lub II? Bo mialem to samo. Dziala OK jak w
> Display Properties zablokuje Voodoo ("Enable D3D Hardware Acceleration" czy
> cus podobnego).
> Wit

qpa. nawet wylaczenie voodoo2 we wlasciwosciach systemu nic nie dalo.
tzn. cos w tym jest, to fakt - bo po wylaczeniu d3d h.acc. komp sie
nie zawiesza przy odpalaniu quake3 tak jak poprzednio, slychac, ze gra
dziala, ale ekran mruga jak oszalaly (bialo-czarno), w half-life tez
slychac, ze dziala, ale ekran jest czarny.
no wiec nie wiem. nie chce mi sie wyciagac v2 ze srodka... kurcze...

--
== fox_at_irc.pl == the truth is this: no one knows ==