Re: Y2K - co o tym sądzicie?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 08:47:29 MET

Mariusz Strohschein <mariuszs_at_free.poltronic.net> napisał:

[...]
> Nie wiem jak spisze się szanowna energetyka i tepsa. Jak coś zaszfankuje, to
> pewnie w tej pierwszej. Inna sprawa to działanie Internetu. Jeżeli
> powysiadają routery, a ruch w sieci będzie sparaliżowany, to czekają nas
> duże niespodzianki ;-)

Ja tam nie wiem jak tepsa, ale o energetykę raczej bym się nie martwił.
Sprzęt jest albo za stary (sterowanie ręczne lub przynajmniej możliwość
przejścia na sterowanie ręczne) albo za nowy (PSE), nie mający PR2000.
Poza tym, nawet w przypadku padnięcia systemu (95/5 że się tak nie stanie,
ale jest to moja prywatna opinia) PSE zapewnia, że jest w stanie postawić
cały system w 28 godzin.

Niech się obawiają ci, którzy jadą na sylwka np. na Słowację, która jest
zasilana głównie z Ukrainy i kłopoty mogą się zacząć grubo przed
północą (różnica czasu).

> Marus

Pozdrawiam

--