Odp: Y2K - co o tym sądzicie?

Autor: Mariusz Strohschein (mariuszs_at_free.poltronic.net)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 22:25:20 MET

wyglądał Waszym
> zdaniem świat 1 stycznia 2000 roku?

Znakomita większość PCtów będzie działała OK. Może z wyjątkiem starych
programów finansowych czy innego szajsu wykożysttującego datę. Ale sprzęt
będzie chodził prawidłowo. Przeprowadziłem test na kompach 286 1MB ram i
system chodził OK. Po zmianie daty na 31.12.99 23.59 i wyłączeniu kompa
odczekałem dwie minutki i odpaliłem DOSA. Podał mi datę 1.1.1980. Po zmianie
daty w biosie na 1.0.2000 i wyłączeniu kompa wszystko działało dobrze.

Wszystkie aplikacje w rodzaju Worda będą chodziły bez problemów..

Nie wiem jak spisze się szanowna energetyka i tepsa. Jak coś zaszfankuje, to
pewnie w tej pierwszej. Inna sprawa to działanie Internetu. Jeżeli
powysiadają routery, a ruch w sieci będzie sparaliżowany, to czekają nas
duże niespodzianki ;-)

Kończę już

Pozdrawiam

Marus