Re: Odp: Y2K - co o tym sądzicie?

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 10:18:35 MET

Mariusz Strohschein wrote:

> Nie wiem jak spisze się szanowna energetyka i tepsa. Jak coś zaszfankuje, to
> pewnie w tej pierwszej.

Oczywiście ci, co mają znajomości, będą mieli prąd. ;-))))
A tak poważnie, to myślę, że z tepsą mogą się dziać dziwne rzeczy,
jak wszyscy się rzucą do telefonów, żeby sprawdzić, czy u znajomych
wszystko jest w porządku.

Zresztą jakby co to ja wyjeżdżam na wieś. Samochodem. To tak w razie
gdyby nie jeździły pociągi, gdyby zabrakło prądu. ;-)))

Artur Czeczko

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl