Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 01:55:28 MET

| Co do kontrowersji ceny ktora poruszyl kolega Radoslaw to:
| Temat posta jest: "AMD K6-III a Celeron" wiec porownujemy procesory
| jako urzadzenia, czy stosunek cena/mozliwosci systemow na nich
| zbodowanych?

Nie kolega Radoslaw tylko ja 99-12-20 o godzinie 21:53 :-)
Chodzilo mi o porownanie procesorow jako uzadzen - czyli jaka roznica by
byla gdyby zlazyc taka konfiguracje:
- Celeron + dobra plyta BX + szybka pamiec
- AMD K6-III 550 + MVP3 (to co mam teraz) + DIMM 64Mb 10ns, ktory dziala mi
na 100mhz ???
Jaka by byla roznica gdybym zmieniajac sprzeta na Celka zmienil mu tez na
jakas specjalna pamiec do plyt na BX (chyba takie kiedys byly :) i do tego
kupil dobra plyte glowna??????? Absolutnie nie chodzilo mi o stosunek
cena/mozliwosci, no ale tez bez przesady :-P

| Stosunek jakosci do ceny - owszem wazna rzecz. Nie neguje jego
| znaczenia w naszej rzeczywistosci, ale niektorzy wciaz wola dolozyc
| troche grosza...

Tak sobie przestudiowalem ta cala dyskusje, ktora sie odemnie zaczela i
toczy sie juz prawie tydzien i doszedlem do wniosku, ze chyba sie
powstrzymam ze zmiana procka (kiedys zmienie plyte, pamiec i procesor) a
teraz walne sobie karte TV, ale tu kolejny problem bo nie wiem jaka -
chcialbym aby miala TV w stereo + Radio + Telegazete :-) Czy sa takie karty
na naszym
rynku? Moze 879 ?

--
Pozdrawiam, Piotrek