Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 17:27:51 MET

Nie wiem czy podkrecanie AMD-ek o 100 Mhz jest takim skrajnym przypadkiem,
ostatnio zlozylem 3 kompy na K6-2 400 AFR(2,2V), i wszystkie trzy bez zmiany
napiecia chodzily stabilnie na 504Mhz, dlatego tez kupilem sobie podobny
sprzet, i znowu to samo.
 Jesli chodzi o K6-3 to tez jestem wobec nich troche sceptyczny(jezeli
chodzi o wydajnosc w grach, w biurowych bija P3 na leb, a w serwerach
Xeony!), sa to dobre procki ale troche za drogie. Ale o przewadze K6-2 nad
celeronami w kategori mozliwosci/cena nikt mnie nie przekona.