Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: krist0fer (krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 20:22:33 MET

On Sat, 25 Dec 1999 14:52:56 GMT, "Niziak" <niziak_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>Witam!
>
>Jaką polecacie nagrywarke, aby nie wysiadla po nagraniu 300 plytek, albo po
>roku pracy.
>Wiem ze wszystkie tanie nagrywarki, typu philips, mitsumi są do d....
>Czy kupic jakąś yamahe ?
>
>Jak mozecie to doradzcie cos - w gre wchodzi tylko ATAPI.
>
>Z góry dzieki.!

polecam yamaha 6416s scsi
tez myslalem - tylko atapi
na szczescie znajomi mnie przekonali, ze to co zainwestuje w sprzet,
zwroci mi sie w postaci zaoszczedzonych (czytaj: niesfakanych) plytek.

za calosc (wraz z kontrolerem scsi) dalem 1300 zl i chodzi jak
marzenie - wypalenie cdr 12:45, audio ripuje ok 9x

p.s. tylko nie kupuj plyt cdrw marki basYf