Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 16:55:40 MET

>polecam yamaha 6416s scsi
>tez myslalem - tylko atapi
>na szczescie znajomi mnie przekonali, ze to co zainwestuje w sprzet,
>zwroci mi sie w postaci zaoszczedzonych (czytaj: niesfakanych) plytek.
>
>za calosc (wraz z kontrolerem scsi) dalem 1300 zl i chodzi jak
>marzenie - wypalenie cdr 12:45, audio ripuje ok 9x

Kupowałem miesiąc temu do firmy Yamahę 6x4x16 SCSI.
Z kartą PCI SCSI kosztowała 920 zł.

Z tym zgrywaniem audio to przesada, bo akurat jako czytnik CD jest kiepska
(a raczej przeciętna - BTC x24 bije ją na głowę - raczej głowicę ;-))).

Ma jedną już zauważona przeze mnie wadę.
Nie nagrywa na płytach BTC - a akurat miałem takich kilka po ś.p. nagrywarce
HP - wszystkie zdechły.

--
Janusz - Vahanara