Re: SBPCI128 waveset

Autor: Fanthir (fanthir_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 18:27:52 MET

Feliks wrote:

> Kurde, jestem mocno zdesperowany!
> Kupiłem SBPCI128! Ona do grania midów zamias soundfontów SBK używa
> jakichœtam waveset *.ECW!!!!!
> Skšd to Coœ wzišœć(*.ecw)?? Czy jakiœ program konwersuje SBK--->ECW???
> Może ktoœ mi pomoże!

Tak to juz jest, ze soundblastry na PCI nie maja tego co AWE.
Po co w ogole kupiles ta karte? :)
Jesli interesuje Cie cos wiecej niz odtwarzanie dzwieku to SB64AWE
jest duzo lepszy.
A jesli chodzi o wavesety to powinne byc na plycie. Standardowo
sa trzy: 2,4 i 8 MB. Nawet ten najlepszy jest do dupy :)
Sa ponoc wieksze, ale nie ma ich nawet na plytkach do SB Live!
(chyba, ze w wersji Platinum?)
A konwersja SBK->ECW jest raczej niemozliwa...

):F:(