Re: Jak nagrac obraz plyty CD z rozszerzeniem ISO

Autor: piro (piro_at_sgk.com.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 18:50:23 MET

> md5sum.list - suma kontrolna tego 2 pliku (czyli jak se sprawdzisz
> odp. progiem i ci wyjda te same cyfry co w tym malym to ci sie dobrze
> "scionglo" ;-)
> rain-i386-Storm-Linux-2000-dled.iso - Adaptec Easy CD creator daje
> rade (create CD from image czy jakos tak....)

no tak wszystko sie niby zgadza, plik mam dobrze sciagniety tylko
wlasnie jak przeniesc teraz to na CD tak by nie wypalil sie jeden wielki
plik ?
programy ktore mam, niebardzo kca wspolpracowac z plikami z koncowka
.list i .iso, kazdy z nich uzywa swojego wlasnego pliku kontrolujacego
sumy kontrolne, np CDRWIN .cue
Gdybym np. stworzyl sobie obraz ktoryms z tych programow i pozniej kcial
odwrocic sytuacje, czyli wypalic z tego nowego CDeka nie bylo by
problemu.

Jednym slowem nadal nie moge wypalic tej plytki