Re: SBPCI128 waveset

Autor: Feliks (felik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 03:48:14 MET

Fanthir napisał(a):

> Tak to juz jest, ze soundblastry na PCI nie maja tego co AWE.
> Po co w ogole kupiles ta karte? :)
> Jesli interesuje Cie cos wiecej niz odtwarzanie dzwieku to SB64AWE
> jest duzo lepszy.
> A jesli chodzi o wavesety to powinne byc na plycie. Standardowo
> sa trzy: 2,4 i 8 MB. Nawet ten najlepszy jest do dupy :)
> Sa ponoc wieksze, ale nie ma ich nawet na plytkach do SB Live!
> (chyba, ze w wersji Platinum?)
> A konwersja SBK->ECW jest raczej niemozliwa...

Przesiadłem się z AWE64 na PCI128 bo ta druga stanowczo mniej szumi
(dużo nagrywam w audio)!
Co do brzmień midi - do AWE64 zrobiłem swoje brzmienia w programie Viena,
niestety PIC128 nie obsługuje standardu SBK i jestem skazany na to co
dostałem z kartš.

Szukam nowych brzmień do PCI128(*.ECW) albo programu do konwersji SBK na ECW

Felix