Re: CD-ROM HELP!!!

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 00:23:18 MET

Aragon <staxoom_at_poczta.onet.pl> wrote in message
HG194.3447$W3.83807_at_news.tpnet.pl...
>Prosze wszsytkich o pomoc ma CD firmy pionier uzywam go rok i pare
miesciecy
>ten cd charakteryzuje sie tym ze nie ma szuflady na plyty tylko pyte

    Byc moze brudny laser? Najlepiej zrobisz jak oddasz go do dobrego
serwisu. Moj AZTECH 4X robil mi kiedys tak samo - jednak padl na dobre i
zakupiem PIONEERA 12X z ktorego jestem zadowolony na max.

Michal Zadworny
mailto:mikent_at_box43.gnet.pl
Kawiarenka: http://free.polbox.pl/m/mikent/